dimecres, 22 de juny del 2011

DaniBoinc guanyador del concurs "Inmortaliza una magufada"

Fa un mes el blog La Ciencia y sus Demonios va arribar als seus dos primers anys de vida i quasi al mateix temps als tres milions de vistes (qui les tingués) i per celebrar-ho van proposar als seus lectors (entre els que m'hi trobo des de fa més d'un any) el concurs "Inmortaliza una magufada".

Hi vaig participar amb la foto "Aquatonic" que vaig fer l'octubre passat a la parada de metro de Plaça Catalunya. Va ser una foto complicada ja que entre les rialles i la indignació era difícil mantenir l'objectiu quiet.

La competència ha estat molt dura, sobre tot per part del Harry Potter, però finalment m'he alçat la victòria!

El meu premi han estat unes quantes rialles que compartiré generosament amb tots vosaltres.

Concurso «Inmortaliza una magufada»

«Inmortaliza una magufada»: and the winner is…

I com a bonus un vídeo del personatge de la foto que va penjar Marino en els comentaris de l'enllaç anterior.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada